loading...

نكته هاي آموزشي براي سلامت و زيبايي

مطالب آموزشي در زمينه هاي مختلف برای بهتر شدن زندگی

بازدید : 772
شنبه 10 ارديبهشت 1401 زمان : 15:41

نمی توان گفت که کدام عطر مردانه از همه بهتر است. چون عطر های مردانه در ایحه های بسیار متنوعی تولید می شوند و سلایق افراد برای انتخاب عطر متفاوت است. ممکن است هر کسی عطر خاصی را دوس داشته باشد که برای فرد دیگر مناسب نباشد. علاقه به عطر ها به ویژگی های شخصیتی افراد نیز مربوط می شود و در انتخاب عطر آنها تاثیر گذار است. اما برخی از عطرهای مردانه هستند که تقریبا از نظر همه افراد جذاب و خوشبو است به طوری که کمتر کسی بوی این عطر ها را خوب نداند. لیست برخی از این عطر ها را در ادامه معرفی می کنیم.

عطر مردانه خوشبو کرید اونتوس – Creed Aventus


ادکلن مردانه خوشبو کرید با تجلیل از قدرت و دید ناپلئون به همراه دسته‌ای از نت‌های میوه‌ای شامل کشمش سیاه کورسیکا، ترنج ایتالیایی، سیب فرانسوی و آناناس حس سلطنتی را ارائه می‌دهد. همین ادغام غنی و استادانه رایحه‌هاست که Creed Aventus را یکی از ادکلن‌های پرفروش تاریخ و خوشبوترین عطر مردانه کرده است.

رایحه آغازی: ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه، سیب
رایحه میانی: رز، یاس، چوب درخت قان، نعناع هندی
رایحه پایه: وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر، مشک
کرید اونتوس عطر مردانه خوشبویی است که از سال ۲۰۱۱ که وارد بازار شد، توجه مردان بسیاری را به خود جلب کرد. این ادکلن مردانه خوشبو و بسیار گران قیمت در حدود ۵۰۰ دلار هزینه خرید آن در سایت‌های خارجی است. در حال حاضر با شرایط افزایش قیمت دلار و هزینه‌های حمل و نقل برای خرید خوشبوترین ادکلن مردانه یعنی کرید اونتوس باید چیزی در حدود ۹ میلیون تومان هزینه کنید. واقعاً خرید یک عطر مردانه خوشبو باید این‌قدر هزینه داشته باشد؟ معلوم است که نه. مندلیف در پاسخ به این پرسش اقدام به تولید این عطر با کیفیتی مشابه نمونه اصلی و با قیمتی بسیار مناسب کرده است. کرید اونتوس ادکلن خوشبو مردانه با ماندگاری بالا و قدرت پخش بوی زیادی است. بی‌شک کرید اونتوس در صدر فهرست خوشبوترین عطرهای مردانه قرار دارد.

ادکلن مردانه خوشبو وان میلیون – Million by Paco Rabanne ۱

در میان نام عطرهای خوشبو مردانه ادکلن وان میلیون محصول پاکورابان مانند ظاهر طلایی‌اش می‌درخشد. رایحه‌های دارچین گرم، ماندارین خون، گریپ فروت و مرکبات نعناع با جسارت گرم با چرم مردانه و پچولی هندی ترکیب شده و رایحه‌ای مقاومت‌ناپذیر را به وجود می‌آورد. بطری شمش طلا نشانه جذابیت و قدرت تحریک کننده‌ این عطر مردانه خوشبو است. اگر دنبال خوشبوترین ادکلن مردانه هستید یکی از انتخاب‌های اصلی شما عطر وان میلیون است.

رایحه آغازی: نعناع، ماندارین خونی، گریپ فروت، پرتقال ماندارین
رایحه میانی: نت‌های تند، گل رز، دارچین
رایحه پایه: نعناع هندی، نت‌های چوبی، کهربا، چرم، عنبر
۱۲ سال پیش که این ادکلن مردانه خوشبو به جهان معرفی شد هیچ کس فکرش را نمی‌کرد که به زودی بتواند چنین تأثیرگذاری روی افراد داشته باشد. خوشبوترین عطر مردانه دنیا وان میلیون پاکو رابان رایحه‌ای گرم و شیرین دارد که مناسب روزهای سرد سال است. وان میلیون ادکلن خوشبو مردانه با ماندگاری بالای ۵ ساعت است و پخش بوی بالایی دارد.
نیازی به جستجوی قیمت دلاری و تبدیل دلار به ریال و دردسرهای سفارش دادن آن نیست، مندلیف این ادکلن خوشبو مردانه را با قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای در اختیار مشتریان خود قرار داده است. نگران کیفیت و ماندگاری عطرهای مندلیف نباشید با یک بار سفارش، مشتری دائم آن‌ها خواهید شد.

خوشبوترین ادکلن مردانه شنل – Blue De Chanel

عطر بلو دِ شنل از جمله خوشبوترین عطرهای مردانه است که شرکت شنل آن را روانه بازار کرده است. از زمان آغاز کار خود در سال ۱۹۱۰، شنل همیشه مترادف با ظرافت بوده است؛ بنابراین جای تعجب نیست که ادکلن Bleu de Chanel آن‌ها یک اکسسوری بی‌انتها و لازم برای زندگی هر مردی است. خوشبوترین ادکلن‌های مردانه مانند بلو د شنل قدرت و جذابیت مرد را برجسته می‌کند. این ادکلن مردانه خوشبو، سرو خشک کهربا، بخور و زنجبیل را گرد هم می‌آورد تا رایحه‌ای چوبی معطر فراهم کند، در حالی که رایحه‌های مرکبات تازه شما را در برمی‌گیرد. با گذشت زمان نت‌های نعناع، شگفتی‌های شرقی در انتظار صاحب لباس است، زیرا رنگ و بویی جذاب و تند را برای شما فراهم می‌کند.

مشاهده مطلب کامل عطرهای خوشبو مردانه

بازدید : 127
شنبه 8 خرداد 1400 زمان : 15:56

هنگامی که جلسه ای دارید و یا قرار کاری مهمی دارید بسیاری از اسپری های خوشبو کننده می توانند بسیار برای شما راه گشا باشند. همچنین هنگامی که به یک مهمانی خانوادگی می روید بسیار اهمیت دارد که شما بوی خوبی داشته باشید و اطرافیان شما از بوی شما لذت ببرند.یکی از مواردی که تاثیر بسیار زیادی در اعتماد به نفس شما دارد این است که هموتاره بوی خوبی بدهدی و اطرافیان شما از این موضوع لذت ببرند. بارها شده است که برای شما پیش آمده باشد که در مکانی قرار می گیرید که یکی از افراد حاضر در محل بوی نامطلوبی دارد و این موضوع بسیار شما را ناراحت کرده و تاثیر زیادیرا از آن فرد ب رروی شما می گذارد. برای این که این موضوع برای شما اتفاق نیوفتد شما باید همواره به بوی بدن خود اهمیت زیادی بدهدی تا این مشکل برای شما پیش نیایید. اسپری های خوشبو کننده دارای انواع مختلف زنانه و مردانه هستند .

اسپری زنانه معمولا دارای بو های گرم تر و شیرین تری می باشند که ماند گاری ان ها نیز بسیار بالا می باشد.

زنان معمولا برای همه مراسمی که شرکت می کنند دارای لوازم آرایشی بهداشتی مجزایی می باشند و ادکلن نیز در این مورد می باضشد. همچنین این موضوع را باید در نظر بگیریم ادکلن جزو وسایلی نیست که بتوان به راحتی آن را تنوع داد.

اسپری بدن همواره جز محصولاتی است که در هنگام خرید رضایت خاطر مناسبی از خرید ان دارید. به دلیل این که این محصول ( اسپری بدن ) حس خوب و مناسبی را برای شما ایجاد می کند معمولا برای خرید آن خیلی توجهی به موارد دیگر نمی کنند. برای بسیاری از فروشندگانی که در زمینه ادکلن و اسپری خوشبو کننده فعالیت می کنند این موضوع بسیار اهمیت پچیدا می کند که شما اسپری و یا ادکلن را به صورت عمده خرید کنید.

ادکلن ها معمولا 100 میلی لیتری هستند و به صورت متوسط هر ماه یکبار باید تعویض شوند. همان طور که می دانید قیمت ادکلن های زنانه بسیار بالا می باشضد و برای خانم ها قیمت ادکلن بسشیار مورد مهمی می باشد که تقریبا همه خانم ها به ان توجه می کنند.

ادکلن های اصلی که در بازار موجود هستند دارای قیمت های بسیار بالایی می باضشند و اگر خانم قصد این را داشته باشد که هر ماه ادکلن جدید را خریداری کند و سر ماه بعد ان را تعویض نماید به لحاظ هزینه ای و بودجه ای ممکن است دچار مشکل شوند.

تامین کنندگان معمولا از همه ادکلن ها و اسپری های بدن تولید یا وارد می کنند اما این نکته نیز خیلی مهم است که شما نیز به همان صورت وارد مغازه خودتان نکنید و حتما بر اساس سلیقه و نظری که مشتریان شما در این مورد دارند بررسی کنید تا بتوانید بهترین پیشنهادات را به ان ها بدهید .

اسپری های مردانه راباید از برند های معتبر و بوهای خوب انتخاب کنید زیرا ممکن است بوی اسپری شما در فضای اطراف پخش شود و اگر این بو خوب باشد تاثیر بسیار زیاد و خوبی را بر روی اطرافیان و افرادی که در آن محیط هستند می گذارد.

اسپری خشوبو کننده مردانه باید به صورت جیبی و همراه آقایان باشد تا در مواقع نیاز و ضروری از کیف یا کت آن ها خارج شود و باعث افزایشض رضایت خاط آقایان شود.

اسپری های خوشبو کننده مردانه دارای رایحه های بسیار زیاد و مختلفی می باشند که در بسیاری از آن ها دارای سلایق و علایق و مخاطبان بسیار زیاد و مختلفی می باشند.

معمولا برای آقایان پیشنهاد می شود که برای موارد مختلفی که در آن جا حضور پیدا می کنند از اسپری های خوشبو کننده کمردانه مجزایی استفاده کنند. برای جلسات اداری و برای محل کارشان یک اسپی خوشبو کننده جدا داشتاه باشند و همچنین برای مهمانی هایی که هم می روند از اسپری های مخصوصی استفاده کنند.

بازدید : 109
شنبه 8 خرداد 1400 زمان : 15:48

فروش عمده اسپری بدن

اسپری بدن همواره جز محصولاتی است که در هنگام خرید رضایت خاطر مناسبی از خرید ان دارید. به دلیل این که این محصول ( اسپری بدن ) حس خوب و مناسبی را برای شما ایجاد می کند معمولا برای خرید آن خیلی توجهی به موارد دیگر نمی کنند. برای بسیاری از فروشندگانی که در زمینه ادکلن و اسپری خوشبو کننده فعالیت می کنند این موضوع بسیار اهمیت پچیدا می کند که شما اسپری و یا ادکلن را به صورت عمده خرید کنید.

فروش عمده اسپری بدن هم برای فروشنده سود بسیار زیادی را دارد و هم برای خریدار که می تواندذ ان را با قیمت های بالتری نسبت به مبلغی که خریداری کرده است به فروش برساند.

برای این که بتوانید فروشندگانی که فروش عمده اسپری بدن را دارند پیدا کنید کافی است که جستجوی ساده ای در اینترنت یا بازار داشته باشید تا ان ها را بتوانید به خوبی شناسایی کنید و با قیمت های بسیار مناسبی آن ها را خریداری کنید.بنا براین شما اگر فروشنده هستید و مغازه ای دارید که در آن مغازه محصولات و لوازم ارایشی بهداشتی را به فروش می رسانید بهتر است تامین کنندگان بازار خود را بشناسید تا برای سود اوریس بیشتر خود و مغازه خود از آن ها به صورت عمده خرید کنید تا هم تخفیف بهتری نسبت به سایر رقبایتان داشته باشید و هم این که بتوانید با تخفیف ها و افر هایی که در فصول مختلف به ان ها ارائه می دهید مشتریان خود را بیش از پیش راضی نگه دارید.

تامین کنندگان معمولا از همه ادکلن ها و اسپری های بدن تولید یا وارد می کنند اما این نکته نیز خیلی مهم است که شما نیز به همان صورت وارد مغازه خودتان نکنید و حتما بر اساس سلیقه و نظری که مشتریان شما در این مورد دارند بررسی کنید تا بتوانید بهترین پیشنهادات را به ان ها بدهید .

بازدید : 129
شنبه 8 خرداد 1400 زمان : 15:40

اسپری خوشبو کننده

انسان ها برای افزایش آرامش و روحیه خود هزینه های بسیار زیادی را انجام می دهند و همچنین برای مواردی که باعث افزایش اعتماد به نفس ان ها شود نیز وقت بسیار زیادی را می گذارند. اسپری خوشبو کننده یکی از آن مواردی است که همواره مخاطبان بسیار زیادی را دارد و با تنوع بسیار زیادی که در محصولات خود دارد باعث می شود تا قیمت های مختلفی داشته باشند.

اسپری خوشبو کننده همانطور که از نام آن پیدا است به صورت گاز اسپری می باشد و به صورت کوتاه مدت می تواند بوی بسیار خوب و مطلوبی را برای شما داشته باشد.

هنگامی که جلسه ای دارید و یا قرار کاری مهمی دارثید بسیاری از اسپری های خوشبو کننده می توانند بسیار برای شما راهگشا باشند. همچنین هنگامی که به یک مهمانی خانوادگی می روید بسیار اهمیت دارد که شما بوی خوبی داشته باشید و اطرافیان شما از بوی شما لذت ببرند.یکی از مواردی که تاثیر بسیار زیادی در اعتماد به نفس شما دارد این است که هموتاره بوی خوبی بدهدی و اطرافیان شما از این موضوع لذت ببرند. بارها شده است که برای شما پیش آمده باشد که در مکانی قرار می گیرید که یکی از افراد حاضر در محل بوی نامطلوبی دارد و این موضوع بسیار شما را ناراحت کرده و تاثیر زیادیرا از آن فرد ب رروی شما می گذارد. برایب این که این موضوع برای شما اتفاق نیوفتد شما باید همواره به بوی بدن خود اهمیت زیادی بدهدی تا این مشکل ئبرای شما پی شنیایید. اسپری های خوشبو کننده دارای انئاع مختنلف زنانه و مردانه هستند .

اسپری زنانه معمولا دارای بو های گرم تر و شیرین تری می باشند که ماند گاری ان ها نیز بسیار بالا می باشد.

اسپری های مردانه نیز معمولا بوهای سرد تر و خنک تری دارند.

منبع لینک: www.nifty-co.com/خوشبو-کننده-هوا

بازدید : 156
شنبه 8 خرداد 1400 زمان : 15:35

اسپری خوشبو کننده مردانه

معمولا آقایان به دلیل فعالیت های بیشتری که نسبت خانم ها دارند عموما نیاز بیشتری به اسپری خوشبو کننده مردانه دارند . آقایان معمولا از صبح که از منزل خارج می شوند و به محل کار خود می روند هم چنین در محیط کار با افراد بسیار زیادی در ارتباط هستند باید دارای بو خوبی باشند و بوی مطبوعی همواره از آن ها در محیط اطراف پخش شود.

اسپری خوشبو کننده مکردانه معمولا دارای بوها و رایحه های خنک تر و تلخ تری نسبت به اسپری های خوشبو کننده زنانه می باشند.

اسپری های مردانه راباید از برند های معتبر و بوهای خوب انتخاب کنید زیرا ممکن است بوی اسپری شما در فضای اطراف پخش شود و اگر این بو خوب باشد تاثیر بسیار زیاد و خوبی را بر روی اطرافیان و افرادی که در آن محیط هستند می گذارد.

اسپری خشوبو کننده مردانه باید به صورت جیبی و همراه آقایان باشد تا در مواقع نیاز و ضروری از کیف یا کت آن ها خارج شود و باعث افزایشض رضایت خاط آقایان شود.

اسپری های خوشبو کننده مردانه دارای رایحه های بسیار زیاد و مختلفی می باشند که در بسیاری از آن ها دارای سلایق و علایق و مخاطبان بسیار زیاد و مختلفی می باشند.

معمولا برای آقایان پیشنهاد می شود که برای موارد مختلفی که در آن جا حضور پیدا می کنند از اسپری های خوشبو کننده کمردانه مجزایی استفاده کنند. برای جلسات اداری و برای محل کارشان یک اسپی خوشبو کننده جدا داشتاه باشند و همچنین برای مهمانی هایی که هم می روند از اسپری های مخصوصی استفاده کنند.

برای جلسات اگر از اسپری بدن مردانه استفاده می کنید حتما باید بویی را انتخاب کنید که خیلی تند نباشد تا حاضرین را ناراحت نکند و همچنین برای آن ها نیز مطلوب باشد.

اسپری بدن مردانه برای آقایان همواره مهم و در خرید های انان جزو بالاترین اولویت ها می باشد.

بازدید : 123
شنبه 8 خرداد 1400 زمان : 15:32

خانم ها همواره اهمیت بسیار زیادی را به زیبایی و خاص بودن خود می کنند و همچنین هزینه های بسیار زیادی را در خصوص این موضوع صرف می کنند. همان طور که می دانید آمار مصرف لوازم آرایشی بهداشتی در کشور ایران جزو بالاترین رتبه ها در بین کشور های منطقه می باشد. یکی از این مواردی که در زنان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ادکلن می باشد. قیمت ادکلن نیز بسیار اهمیت دارد و برای زنان بسیار اهمیت دارد که ادکلنی با قیمت ارزان دریافت کرده و و بتوانند تنوع بیشتری به ادکلن های خومد بدهند.

زنان معمولا برای همه مراسمی که شرکت می کنند دارای لوازم آرایشی بهداشتی مجزایی می باشند و ادکلن نیز در این مورد می باضشد. همچنین این موضوع را باید در نظر بگیریم ادکلن جزو وسایلی نیست که بتوان به راحتی آن را تنوع داد.

ادکلن ها معمولا 100 میلی لیتری هستند و به صورت متوسط هر ماه یکبار باید تعویض شوند. همان طور که می دانید قیمت ادکلن های زنانه بسیار بالا می باشضد و برای خانم ها قیمت ادکلن بسیار مورد مهمی می باشد که تقریبا همه خانم ها به ان توجه می کنند.

ادکلن های اصلی که در بازار موجود هستند دارای قیمت های بسیار بالایی می باضشند و اگر خانم قصد این را داشته باشد که هر ماه ادکلن جدید را خریداری کند و سر ماه بعد ان را تعویض نماید به لحاظ هزینه ای و بودجه ای ممکن است دچار مشکل شوند.

البته این مورد را نیز باید در نظر بگیرید که ادکلن هایی که ارزان قیمت تر هستند معمولا دارای کیفیت پایین تری نیز هستند بنابراین انتظار خرید یک ادکلن با کیفیت بالا و قیمت پایین را رنباید داشته باشید. این موضوع علاوه بر ادکلن زنانه در همه وسایل لوازم آرایشی زنانه نیز صدق می کند و شما باید در نظر اشته باشید که قیمت پایین دقیقا با کیفیت پایین تر نیز رابطه متقابلی دارد.

ادکلن زنانه ارزان تجربه خرید شیرین تری در اختیار خانم ها همواره قرار می دهد.

بازدید : 182
شنبه 1 خرداد 1400 زمان : 3:41

بررسی راهبند بتا مدل B-800

در ادامه تنوع راهبند بتا، این شرکت در نیمه دوم سال 1396 مدل B-800 را معرفی کرد که می توان آن مدلِ زیبا شده ی راهبند B-400 نامید. بدنه این راهبند به صورت چهارگوش مکعب مستطیل ساخته شده و حس یک کالای شیک کلاسیک را القا می کند. بر روی این بدنه نوار کوچک LED از بالا تا پایین را فرا گرفته است که ظاهر زیبایی به آن می بخشد. البته این زیبایی زمانی تکمیل می شود که بوم یا تیرک راهبند اتوماتیک کار گذاشته می شود که بر روی آن بوم نیز به مانند بدنه دستگاه یک نوار LED کار شده است. رنگ این نوار، زمانی که راهبند بسته است قرمز می باشد و وقتی بوم آن بالا می رود سبز می شود. این ویژگی در زمان تاریکی هوا، هم باعث زیبایی آن می شود و هم از برخورد وسایل نقلیه با راهبند اتوماتیک جلوگیری می کند.

در دل این راهبند پارکینگی یک موتور و گیریبکس قرار دارد که به واسطه چند چرخ دنده و فنر بوم را به بالا و پایین می برد. موتور این دستگاه تفاوتی با مدل B-400 بتا ندارد و مناسب اماکنی با تردد متوسط هست. سیکل تردد مناسب این دستگاه در ساعت کمتر از 100 بار است و عمر مفید ده سال برای این راهبند تضمین شده می باشد. از این رو می توان B-800 بتا را برای ورودی پارکینگهای عمومی، پارکینگ مجتمع های مسکونی و تجاری و شرکتها نصب نمود.

نصب راهبند بتا

نصب راهبند اتوماتیک در مناطق تحت پوشش دی سی ای به دو گونه می باشد. گونه اول به این صورت است که فوندانسون و نصب راهبند هر دو را قسمت اجرای دی سی ای کالا انجام دهد و نوع دوم به این صورت است که فونداسیون با مشورت با کارشناسان ما توسط کارفرما انجام شده و راه اندازی راهبند توسط نصابان دی سی ای کالا انجام پذیرد.

اتصال راهبند بتا به سیستم کنترل تردد

برای اتصال این راهبند بتا به سیستمهای کنترل تردد یا سیستم کنترل تردد خودکار خودرویی بر روی مدار کنترل راهبند ورودی ای وجود دارد که بدون هیچ مشکلی بتوان خروجی این دستگاهها را به آن متصل نمود و افراد مجاز بتوانند مجوز ورود و در صورت نیاز خروج داشته باشند. برای کنترل تردد ورود خروج هم می توان از سیستمهای کارتخوان استفاده کرد که توسط اپراتور به هر خودرو داده می شود، به این ترتیب زمان توقف خودرو ها در پارکینگ محاسبه می شود. همچنین می توانید از سیستمهای اتوماتیک شناسایی خودرو استفاده کنید که از طریق پلاک و یا تگهایی که پشت شیشه خودرو نصب می شود، آنها را شناسایی کرده و درصورت مجاز بودن فرمان باز شدن راهبند را بدهد.

بازدید : 111
شنبه 1 خرداد 1400 زمان : 3:38

برندهای درب اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه از یک اپراتور تشکیل شده است که بخش های اصلی آن عبارتند از: منبع تغذیه، موتور، باتری، قفل الکتریکی و مرکز کنترل آن که در واقع مدیریت کامل کنترل درب را به عهده دارد. این بخش ها در بالای قاب درب اتوماتیک نصب می شود که با استفاده از یک کاور آلومینیومی پوشیده شده است. خود درب های اتوماتیک هم با کمک گیره هایی چرخدار که از بالا آویزان شده اند در داخل یک ریل مخصوص حرکت می کنند. در واقع این ریل به شاسی درب متصل است و باعث می شود درب حرکت نرمی به دو طرف داشته باشد.
نکته بسیار مهمی که در اینجا لازم به ذکر است، در رابطه با موارد اساسی تعیین کیفیت قطعات از جمله نوع تسمه انتقال قدرت و همچنین جنس چرخی که در گیره های درب استفاده می شود و یا میزان مقاومت مرکز کنترل درب در برابر نوسانات برق می باشد. این موارد اساسی ترین فاکتورهای تعیین کیفیت برای بهترین برند درب اتوماتیک می باشند که باید به آنها توجه زیادی کرد.

ظاهر درب های اتوماتیک شیشه ای را می توان به سه گروه تلسکوپی، تخت و منحنی تقسیم کرد. نکته قابل توجه اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای است که بخش های تشکیل دهنده آن در تمامی مدل ها شبیه به یکدیگر می باشند به جز مدل منحنی که شاسی آن انحنا دارد و در واقع درب ها بر روی مسیری منحنی حرکت می کند و این در صورتی است که مدل های تخت از درب های متحرک با حرکت خطی تشکیل شده است.
درب های اتوماتیک شیشه ای از نوع تلسکوپی دو لت به صورت متحرک در دو طرف وجود دارد که در حالتی که باز می شود، هر دوی آنها بر روی لت ثابت قرار می گیرد. در نتیجه در قیاس با درب های اتوماتیک شیشه ای از نوع تخت، مدل تلسکوپی آن از عرض باز شونده بیشتری برخوردار است. این نوع درب های اتوماتیک بیشتر به نام درب اتوماتیک شیشه ای شناخته می شود. اما به راحتی می توان اپراتور آن را بر روی تمامی مدل های دیگر نیز نصب نمود. نکته ی قابل توجه این است که وزن درب های متحرک نباید از حد مجاز که برای اپراتور تعیین می شود بیشتر گردد.

http://www.tehrandoorasia.com/قیمت-درب-اتوماتیک

بازدید : 115
شنبه 1 خرداد 1400 زمان : 3:36

درب اتوماتیک ایتالیایی

یکی از معتبر ترین برند ها و کشورهای سازنده در زمینه درب های اتوماتیکی کشور ایتالیا می باشد. کشور ایتالیا در این زمینه جز کشورهای پیشرو می باشد و بهترین درب های اتوماتیک را تولید می کند.

درب های اتوکاتیک ایتالیایی دارای انواع بسیار زیادی هستند که در مقاله حاضر می توانید انواعه آن را ببینید.

درب اتوماتیک ایتالیایی ویژگی هایی دارد که می توان گفت تنها انحصاری برای این مدل است. به عنوان مثال توان جا به جایی حداکثر 250 الی 300 کیلو گرم تنها با جریان برق مصرفی 24 وات و حرکت بی صدا و یکنواخت چند مورد از ویژگی های این مدل است.

طراحی منحصر به فرد آلمانی نیز در جک پارکینگی زومر تویست کاملا رعایت شده و علاوه بر کاربردی بودن آن ، جنبه ی زیبایی هم پیدا کرده است.

دیگر ویژگی که درب اتوماتیک ایتالیایی که آن را از سایر جک های درب اتوماتیک متمایز می کند ، متناسب بودن با باز شدن درب ها به سمت چپ و راست است به طوری که تفاوتی بین بازوی سمت چپ جک و بازوی سمت راست جک وجود ندارد.

بازدید : 119
شنبه 1 خرداد 1400 زمان : 3:28

وسایل رادرجای مناسب قراردهید

خواه به خاطر پرسنلی که از آنها مراقبت می کنند یا نه ، به نظر می رسد که خانه های مجلل همیشه بی نقص تمیز هستند. اما تمیز نگه داشتن یک خانه بدون کمک اضافی لزوماً کار سختی نیست. با تنظیم محل قرارگیری مبلمان خود ، می توانید از آشفتگی کاسته و فضای مایع در فضای داخلی ایجاد کنید. به عنوان مثال ، کاسه های تزئینی را در دکوراسیون خود بگنجانید و از آنها برای کنار هم نگه داشتن وسایل کوچکی استفاده کنید که در غیر این صورت معمولاً فضا را پر می کنند. اسباب بازی ها ، پتوها و بهم ریختگی خانه ها را می توان در سبدهای آستر دار نگهداری کرد - که هم به صورت تزئینی و هم به اکسسوری تبدیل می شوند. برای آستر ، از پارچه های زیاد در رنگ هایی مانند سفید ، طلایی و نقره ای استفاده کنید.

سبز را اضافه کنید


سبزه و گیاهان زنده جذابیت یک فضا را بهبود بخشیده و همچنین فضای آرام و دلپذیری را ایجاد می کنند. عناصر طبیعی می توانند اتاق ها را زیباترنشان دهند بدون نیاز به مبلمان غیر عادی. گلدان های گل ، بلوط یا چوب بامبو همه عناصر طبیعی هستند که یادآور روندهای لوکس فعلی هستند. داشتن گیاهان زنده در یک فضا نیز می تواند شادابی طبیعی داشته باشد ، و دسته گل ها ممکن است پرهزینه به نظر برسد - اما زیبایی اتاق را اضافه می کنند.


رادیاتور طراح را نصب کنید

رادیاتورهای تزئینی از ظرافت ظریفی برخوردار هستند و صرف نظر از شکل فضا ، می توانند به راحتی در طراحی داخلی شما گنجانده شوند. رادیاتورهای طراح موثرتر از رادیاتورهای سنتی می توانند مطابق با رنگبندی اتاق رنگ آمیزی شوند و احساس تجملاتی دیگری به شما بدهند که می تواند کل فضای اتاق را تغییر دهد. در صورت انتخاب نصب رادیاتور طراح ، می توانید کار را خودتان انجام داده و پس انداز کنید یا اینکه به دنبال یک حرفه ای باشید تا این کار را برای شما انجام دهد.
موفقیت در طراحی خانه شما به تعادلی که ایجاد می کنید بستگی دارد. اصول طراحی خوب شامل تعادل ، تناسب ، الگو / بافت وهارمونی و ریتم است. وقتی بدانید که این عناصر کلیدی چگونه با هم کار می کنند ، می توانید فضای خود را به گونه ای طراحی کنید که نه تنها زیبا ، بلکه کاربردی و راحت نیز باشد.

دکوراسیون داخلی منزل با طراحی گروه طراحان مژگان دانشور بهترین و به روز ترین طرح ها را در اختیار شما می گذارد.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 782
  • بازدید کلی : 20244
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی